دنیای کلاس شیشومیاااا
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:هنر, :: 9:57 ::  نويسنده : p.z

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 9:25 ::  نويسنده : p.z

 



ادامه مطلب ...


 اگر جزو معلمان ، دبیران و اساتیدی هستید که میخواهید از تکنولوژی روز نهایت استفاده را در کلاس های درس خود داشته باشید و از دستگاه ویدئو پروژکشن استفاده می کنید ، نرم افزار بسیار کاربردی و عالی Smart Class teaching  رو بهتون پیشنهاد میکنم که یکی از بهترین برنامه های موجود برای استفاده در کلاسهای درس هوشمند می باشد .

با استفاده از برنامه Smart Class teaching  می توانید همزمان با پخش برنامه های آموزشی خود در کلاس درس بر روی پرده نمایش ، عملیات های خاصی را انجام دهید . به عنوان مثال می توانید با ابزار قلم آن روی پرده نمایش زیر یک جمله خط بکشید و یا برای تاکید بر روی یک مطلب آن را مشخص کنید و دوباره آن را بوسیله پاک کن پاک نمایید . و یا اینکه میتوانید برای رسم زاویه های ریاضی از نقاله ، پرگار ، خط کش و گونیا و ... که جزو ابزارهای برنامه هستند به راحتی استفاده نمایید .



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, :: 15:4 ::  نويسنده : p.z

 روش بدیعه پردازی(نو آفرینی) در بیشتر دروس کاربرد زیادی دارد اما در کشور ما این روش در درس انشاء اهمیت بیشتری دارد این روش قوه ی خلاقیت دانش آموزان را افزایش می دهد،وبه تولید ایده های جدید و درک نحوه ی ارتباط بین مفاهیم را باعث می شود.

 

                             بقیه تو ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...


 ا سلام خدمت بازدید کنندگان گرامی( همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیز)

همکار ارجمندی راجع به پست زمین ساخت ورقه ای نظر داده بودند و آن را یک نظریه غیر منطقی دانسته و خواسته بودند که با دلایلی عکس آن را ثابت کنند که نظرات ایشان در نظرات پست ثابت محفوظ است.

اماآیا شواهد و مستندات کافی برای اثبات نظریه زمین ساخت ورقه ای وجود دارد؟

تمام خشکی های زمین در ابتدا به صورت قاره بزرگی به نام پانگه آ بوده است و تمامی آب های دنیا به صورت اقیانوس بزرگی به نام پانتالاسا بوده است . قاره ی پانگه آ به دو قسمت به نام لورازیا و گندوانا تقسیم شد ، لورازیادر نیمکره شمالی شامل آمریکای شمالی ، آسیا ، اروپا و جزیره گرینلند و گنوانا در نیمکره جنوبی شامل آمریکای جنوبی ، استرالیا ، آفریقا و جنوبگان می باشد . از جمله آمریکای جنوبی و آفریقا در گذشته به صورت یک قاره ی یک پارچه بوده که بعدها توسط اقیانوس اطلس از هم جدا شدند . شواهدی مانند دیرینه شناسی ، موقعیت های جغرافیایی و اقلیمی و همچنین شواهد فسیل و گیاهان مشترک در بین این دو قاره این مطلب را تایید می کند.

حرکت قاره ها :

حرکت قاره ها به سه صورت انجام می گیرد :

1)  مرزهای  واگرا : شامل جدا شدن ورقه قاره ای به صورت شکافت قاره ای و جدا شدن ورقه اقیانوسی به صورت Mor  می باشد.

2)   مرزهای همگرا : شامل برخورد دو ورقه قاره ای – قاره ای  ، قاره ای – اقیانوسی و اقیانوسی – اقیانوسی است.

3)  گسل های تبدیل : هیچ گونه افزایش یا کاهش پوسته زمین  در این گسل ها صورت نمی گیرد و فقط حرکت ورقه ها در امتداد هم وجود دارد.

حتما ادامه مطلب را بخوانید

 

   

 

 




ادامه مطلب ...


 به گزارش معاونت آموزش ابتدایی، بخشنامه شماره 175606/200 مورخ 15/8/91 در خصوص اجرای طرح پروژه های علمی دانش آموزان (جشنواره جابربن حیان) با عنایت به تغییر ساختار آموزشی و اضافه شدن پایه ششم در دوره ابتدایی، اصلاح و به استان ها ارسال گردید.

راهنمای پروژه علمی جشنواره جابربن حیان در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب